الهـي

ساخت وبلاگ
شعار جالب زنجانی ها در راهپیمایی
مرجع : خبرگزاری فارس
مردم زنجان امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن خود فریاد زدند:«آج قالاریخ باش ایمریخ دشمنه / سلیمانی ساتماریخ اهریمنه» گرسنه می‌مانیم اما در مقابل دشمن سر فرود نمی‌آوریم و سلیمان خود را به اهریمنان نمی‌فروشیم
شعار جالب زنجانی ها در راهپیمایی
افکار- با وجود اینکه ساعاتی از آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان می‌گذرد، اما لحظه به لحظه بر تعداد راهپیمایان افزوده می‌شود.

مردم زنجان که راهپیمایی خود را از چهارراه امیرکبیر آغاز کرده‌‌اند، در حال طی مسیر به سوی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان هستند.

مراسم راهپیمایی مردم زنجان تا چهارراه صدر جهان ادامه یافته و در پایان راهپیمایی قرار است وزیر دادگستری سخنرانی کند.

راهپیمایی مردم استان در جای جای این استان ولایت‌مدار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در حال برگزاری است.

حمل پرچم‌های بزرگ جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم زنجان از صحنه‌های جالب برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم زنجان است.

میدان انقلاب زنجان در حاضر مملو از جمعیتی است که به کندی در حال حرکت به سوی جایگاه سخنرانی هستند.

قرائت شعر توسط استاد ولی‌الله کلامی از برنامه‌های مراسم راهپیمایی مردم استان است.

مردم زنجان شعر استاد کلامی با این مضمون که «آج قالاریخ باش ایمریخ دشمنه/سلیمانی ساتماریخ اهریمن» (را به این معنی که گرسنه می‌مانیم، ولی اما در مقابل دشمن سر فرود نمی‌آوریم و سلیمان خود را به اهریمنان نمی‌فروشیم) یک‌صدا فریاد می‌زنند.

«زنجانی‌لار قان ورر انقلابا جان ورر» زنجانی‌ها خون و جان خود را در راه انقلاب می‌دهند از دیگر شعارهای مردم زنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

مرگ بر فتنه‌گر از دیگر شعارهای مردم زنجان است که به این وسیله انزجار و نفرت خود را از فتنه‌‌گران سال ۸۸ اعلام کردند.

اجرای سرود دسته‌جمعی توسط دانش‌آموزان زنجان از دیگر حاشیه‌های راهپیمایی بزرگ مردم زنجان بود.

تصویربرداری مراسم راهپیمایی مردم زنجان امروز توسط یک فروند بالگرد صورت می‌گیرد تا شکوه این مراسم بیش از پیش در قاب دوربین‌ها گنجانده شود
الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 588 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:37

بلافاصله بعد از این اقدام جمعی از حامیان محمود احمدی‌نژاد که در چهارراه شهدای قم پوسترهایی از محمود احمدی‌نژاد با شعار زنده باد بهار و تو به ما جرأت طوفان دادی را به دست داشتند؛ به دنبال علی لاریجانی شعارهای لاریجانی بصیرت بصیرت و رئیس بی‌ولایت نمی‌خواهیم سر دادند.
خبرگزاری ایلنا در گزارشی جزئیات دقیق تری از فتنه انگیزی انحرافیون در قم  را منتشر کرد و نوشت بعد از آشوب در سخنرانی لاریجانی ،آشوبگران با در دست گرفتن پوسترهای احمدی نژاد به شادمانی پرداخته اند.

این خبرگزاری نوشت:
سخنرانی علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان 22بهمن قم، با تشنج و درگیری نیمه تمام ماند.

 در قم، علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی که ظهر امروز به عنوان سخنرانی اصلی جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصوم(س) قم، نتوانست سخنرانی خود را به پایان برساند، چرا که عده ای حدود 100 نفر از حامیان محمود احمدی نژاد که برخی از آن ها کفن پوش بودند، بلافاصله پس از آن که علی لاریجانی پشت تریبون قرار گرفت، شروع به سردادن شعارهایی از جمله "لاریجانی، بصیرت، بصیرت"، "خواص بی بصیرت، مایه ننگ ملت" و... کردند، اما لاریجانی بی توجه به این شعارها، سخنرانی خود را ادامه داد.

بعد از حدود دو الی سه دقیقه که سخنرانی لاریجانی همراه با هیاهوی این افراد ادامه داشت، به یک باره پرتاب مهرهای نماز حرم حضرت معصومه(س) به سمت علی لاریجانی و بعد از آن پرتاب کفش و نعلین نیز شروع شد، که بازهم علی لاریجانی به سخنرانی خود ادامه داد و به همین دلیل برخی از مردم قم و روحانیون حوزه علمیه که حامی نماینده شهرشان بودند، در جلوی جایگاه سخنرانی قرار گرفته و دست های خود را روی هوا نگاه داشتند تا مهرهای نمازی که به سمت جایگاه پرتاب می‌شود، به لاریجانی برخورد نکند.

علی لاریجانی یک بار خطاب به افراد شعاردهنده گفت آقایان حالا بنشینید، که این افراد شدت اعتراض خود را بیشتر کرده و رفته رفته از نقاط مختلف شبستان امام خمینی(ره) خود را به نزدیک ترین نقطه سخنرانی رساندند و نرده‌هایی که در صفوف اول و جایگاه چیده شده بود را انداخته و به سمت جایگاه سخنرانی حمله ور شدند که به همین دلیل محافظین رئیس مجلس مجبور شدند، وی را از شبستان امام خمینی(ره) بیرون ببرند.


بلافاصله بعد از این اقدام جمعی از حامیان محمود احمدی‌نژاد که در چهارراه شهدای قم پوسترهایی از محمود احمدی‌نژاد با شعار زنده باد بهار و تو به ما جرأت طوفان دادی را به دست داشتند؛ به دنبال علی لاریجانی شعارهای لاریجانی بصیرت بصیرت و رئیس بی‌ولایت نمی‌خواهیم سر دادند.

در همين حال، یک سایت دولتی با انتشار تصاویری از عده معدودی  که در راهپیمایی امروز قم  شعارها و پلاکاردهایی متفاوت از مردم حمل می کردند بر  ماهیت انحرافی آشوب امروز در سخنرانی لاریجانی صحه گذاشت . این سایت  راهپیمایی قم را به دلیل حواشی خاصی که داشت متفاوت تر از سالهای پیش معرفی کرد!  گفتنی است رسانه ها امروز خبردادند که بلافاصله بعد از تشنج در سخنرانی لاریجانی جمعی از حامیان محمود احمدی‌نژاد که در چهارراه شهدای قم پوسترهایی از محمود احمدی‌نژاد با شعار زنده باد بهار و تو به ما جرأت طوفان دادی را به دست داشتند؛ به دنبال علی لاریجانی شعارهای لاریجانی بصیرت بصیرت و رئیس بی‌ولایت نمی‌خواهیم سر دادند.








تصاویر برهم‌زنندگان سخنرانی لاریجانی در قم



















 
منبع :
الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 499 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:27

دراین روز، سقوط نظام 2500 ساله استبداد و پایان شب سیاه ستم تحقق یافت و نغمه دل انگیز «در بهار آزادی، جای شهدا خالی» همه جا طنین انداز شد. «در این روز، امام امت، شرنگ مرگ به کام شاهان ریخت، سلطه را به قبرستان سلطنت سپرد و کنگره های قصر استکبار را ویران کرد. در این روز، نفس های سبز بهاری در تنمان جاری شد. «22 بهمن، ستم نابود شد، پلیدی رفت و تباهی و سیاهی رخت بر بست. در 22 بهمن، شادی و سرور به خانه ها آمد، استقلال نصیب ما شد، و نور جمهوری اسلامی دمید. در 22 بهمن، باغچه هامان گل داد، دلهامان شادمان شد و مردم ما جشن پیروزی بر پا کردند. دراین روز، ما به همه خیرها، امیدها و خوبی ها نایل شدیم. 


برخیز که فجر انقلاب است امروز / بیگانه صفت خانه خراب است امروز


هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد / از لطف خدا نقش بر آب است امروز


۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلام مبارک باد . . .

الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 579 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:13


صدای انفجار آمد و سنگر رفت هوا. هر چه صدایش زدیم جواب نداد. رفتیم جلو، سرش پر از ترکش شده بود و به زیبایی عروج کرده بود. جیب هایش را خالی کردیم. داخل جیبش کاغذ جالبی پیدا کردیم. نوشته بود:


گناهان هفته

شنبه: احساس غرور از گل زدن به طرف مقابل.

یک شنبه: زود تمام کردن نماز شب.

دوشنبه: فراموش کردن سجده شکر.

سه شنبه: شب بدون وضو خوابیدن.

چهار شنبه: در جمع با صدای بلند خندیدن.

پنج شنبه: پیش دستی کردن فرمانده در سلام.

جمعه: تمام نکردن صلوات های مخصوص جمعه.

* اسمش حسینی بود تازه رفته بود دبیرستان


امام کاظم علیه السلام فرموده است: «از ما نیست کسی که هر روز حساب خود را نکند، پس اگر کار نیکی کرده است از خدا زیادی آن را خواهد، و اگر گناه و کار بدی کرده در آن گناه از خدا آمرزش خواهد و توبه نماید.» (الکافی،ج2،ص453)

از اموری که امام خمینی(ره) در چهل حدیث بسیار به آن تاکید نموده است: «مشارطه، مراقبه و محاسبه» است.

مشارطه: اول هر روز با خود شرط کنیم که آن روز را گناه نکنیم.

مراقبه: در طول روز بر این شرطی که نموده ایم مراقبت کنیم تا از آن تخلف ننمائیم.

محاسبه: در پایان روز و انتهای شب محاسبه نمائیم که چقدر بر شرط خود پایبند بوده ایم.

بخش سوم که محاسبه است در این میان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و شیطان همیشه تلاش می کند تا ما بر انجام این مهم موفق نباشیم. (امتحان کنید متوجه می شوید که فراموشی در این بخش بسیار است.)

الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 534 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:13



نشست،
زنش کنارش...
نمیتونست حرف بزنه،
زنش آهنربا خواست،
به هر جای بدن که میزد میچسبیــــــــــــــــد ***،
الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 534 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:13


بدون شرح....................

الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 576 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:13


افسران - روایتگری حاج حسین یکتا.....


سخنان کوتاه زیبا و دلنشین حاج حسین یکتا با بچه های سایبری و توصیه های بسیار جالب وی به بسیجیان و رزمندگان سایبری . "رزمنده ای که در فضای سایبر میجنگی برای فشردن کلید های کامپیوتر وضو بگیر و با نیت قربت الی الله مطلب بنویس بدون که تو مصداق و ما رمیت اذ رمیت ... هستی. شما در شبهای تاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور می کنید مراقب باشید، به شهدا تمسک کنید بصیرتتون را بالا ببرید که ترکش نخورید رابطه خودتونو با خدا زیاد کنید با اهل بیت یکی بشید و در این راه گوش به فرمان انها باشید.


الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 530 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:13

همه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با هم بسیج شده بودند تا هر طور که هست از نظام و انقلابشان پاسداری کنند. هر کس به نوعی در این پیروزی شریک شد. یکی جان خود را داد، دیگری فرزنش را و عده ای هم مالشان را هر چقدر هم کم در راه خدا دادند. 

نامه ای را که در این مطلب خواهید خواند نوشته شده توسط خانمی است که یک جوراب را که در توانش بوده بافته و تقدیم رزمندگان اسلام کرده است.


متن نامه به دست خط خانم «سارا فخیمی»


متن نامه خانم سارا فخیمی: 

«فرزند قهرمانم! من که پیرزنی هستم ضعیف و نمی توانم در کنار شما فرزندان دلیر اسلام، بر علیه دشمنان قرآن بجنگم، این جوراب را برایت بافته، تقدیمت می کنم تا در راه پاسداری از انقلاب اسلامی، پاهای استوارت از سرما نلرزند.

پیروز باشی، مادر تو: سارا فخیمی»


الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 592 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:13

شهیدی گفت: «خواهرم تو در سنگر حجاب مدافع خون منی...»

شهیدی دیگر گفت: «خواهرم... استعمار از سیاهی چادر تو بیشتر از سرخی خون من می ترسد...»

یادمان باشد که تا ابد مدیون این شهداییم...شهدایی که برند لباس و نوع شلوار و مد روز برایشان معنایی

 نداشت... حجاب هم فرهنگی است که مد روز و مدل های مختلف برنمی دارد... چادر یادگار مادرمان فاطمه

 سلام الله علیهاست... و حجاب هم گفته ی خداست... حجاب حجاب است و چادر چادر....

هرکدام از اینها معنایی دارند که زیباست... اما زیبایی نیست...

دل نوشت: هر وقت مغرور شدی... سری به بیمارستان بزن... ویزیت لازم نیست... دوری بزن... خوب می شی.


الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 558 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:13

http://shahed14.persiangig.com/2565664.JPG

کارش را با سپاه قدس شروع کرده بود و دوره‎‎های آموزشی و تحقیقات را یک‎جا طی کرده بود. او کم‎کم پی برد که صنعت هسته‎ای، محور است. بعد به «UCF» راه پیدا کرد و در آن‎جا استخدام شد.


سپس به این نتیجه رسید که به UCF نرود و حدود شش ماه منتظر ‎ماند تا به نطنز بیاید. در این مدت فامیل و اقوام به او فشار می‎آوردند؛ یکی صنعت نفت و یکی بانک و دیگری خودرو‎سازی را پیشنهاد می‎کند. اما بالأخره پس از شش ماه انتظار، اجازه ورود به عرصه غنی‎سازی را پیدا کرد  در سال 88 معاونت بازرگانی را متعهد گردید و دیگر معاونت‎ها را نیز به او پیشنهاد کردند، ولی به‎دلیل دشواری و استراتژیک بودن این معاونت وارد بازرگانی شد و تا آخر در این پست ماند.

الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 633 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:13

من پلاكی از فكه برگشته ام. با سابقه سالها حضور در زیر خاك. با عطر و بوی بهشت . آغشته به خون. شاهد دیدن بال ملایك. شب نشین كانالها! همنشین انتظار. خاك، مرا دربرگرفت. خاك مرا رویید. خاك لبهایم را بوسید.خاك تنم را پوشید. لاله ای سرخ جوانه زد. من از امتداد غربت غرب می آیم. با شانه های صبور خاك گرفته خاك جنوب و نگاهی كه پی جوی مادری دل نگران است. كانالهای غریب را غریبانه جسته ام.

الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 519 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:13

در شهر بعضی از آدمها برای بالا رفتن جایگاه مادی خود حاضر بودند به هر مرد و نامردی کولی دهند تا نفع خودشان را ببرند ولی در جبهه حتی کولی دادنش هم برای خدا بود و فرق داشت.

 در هشت سال جنگ تحمیلی خیلی از کارها وقتی در جبهه انجام می شد تفاوتش با بیرون از آن منطقه شاید زمین تا آسمان بود. مثلا مدیر یا رئیس یک گروه یا اداره و یا هر جای دیگری هیچ وقت حاضر به مرتب کردن اتاق خود هم نمی شد و اصلا این را در شان و شخصیت خودش هم نمی دید. یا نشست و برخاست آدم ها با هم بر حسب حساب و کتاب و منفعتی انجام می شد. ولی در جبهه اینگونه نبود. فرمانده لشکر در کمال خضوع پنهانی می رفت کفش همرزمانش را تمیز می کرد و یا لباسشان را می شست. آنجا نشست و برخاست های افراد با یکدیگر فقط از سر صفا و ایمان و صمیمیت بود. آنجا مدینه فاضله ای بود که نه رئیسی بزرگی می کرد و نه زیردستی شکایت. جنگ در راه خدا تمام معادلاتی را که نفس آدم ها در شهرها ایجاد کرده بودند به هم ریخته بود. مثلا در شهر بعضی از آدمها برای بالا رفتن جایگاه مادی خود حاضر بودند به هر مرد و نامردی کولی دهند تا نفع خودشان را ببرند ولی در جبهه حتی کولی دادنش هم برای خدا بود و فرق داشت. 



الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 456 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:13

وعده دیدار ما 22 بهمن ماه 

راه ما استقامته/ زبون بازی خیانته

فتنه گر بی تربیت/ می ترسه از مقاومت

خون شهیدان بر زمین جاری است/ مذاکره با آمریکا خواری است

حتی اگر که تحریم، چندین برابر گردد/ هیهات ملت ما از راه خود بر گردد

سازشِ با اوباما/ خیانت به عاشورا

بقیه در ادامه مطلب ...

الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 493 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:02

وعده ی دیدار ما 22 بهمن ماه 

یادت هست هم وطن؟

به خاطر داری روزگاری را که ژاندارم آمریکا در منطقه بودی، آمریکایی که خود دست نشانده و آلت دست و ابزار کار اسرائیل بود؟ همان طور که حالا هست...

یک سال مانده بود به سالی که قرار بود نظم نوین جهانیِ کذایی شان را اعلام کنند، برنامه ریزی کرده بودند از سالها پیش؛

و تو، آری تویِ ایرانی، با توکل بر خدا، با یاری امام زمان (عج) و به رهبری عارفی فرزانه - امام خمینی (ره) - همۀ آن برنامه ریزی ها را به هم ریختی و انقلابی را رقم زدی که قرار است ان شاء الله به انقلاب امام زمان (عج) متصل شود.

تحریم اقتصادیت کردند تا کم بیاوری و کوتاه بیایی از آن چه به خاطرش قیام کرده بودی اما تو هم چنان ایستادی، به سرکردگی صدام و همکاری تمام دنیا جنگی هشت ساله را به تو تحمیل کردند و غافل بودند از این که تو به خدای یگانه ایمان داری، همان خدایی که در جنگ بدر پیامبرش را بر عده ای کثیر غلبه داد و این چنین دفاعی مقدس ساختی و یک تنه در برابر تمام دنیا ایستادی، دنیایی که با هم دعوا داشتند ولی در مقابل تو با هم متحد شده بودند و بعد از سی و چهار سال هم چنان ایستاده ای، پای ایمانت، پای آرمانت و پای رهبرت، ایستاده ای تا انقلابت را به انقلاب جهانی امام زمان(عج) پیوند بزنی،

حالا بیا فریاد بزنیم و به تمام عالم برای هزارمین بار یادآوری کنیم که ما منتظر ایستاده ایم و هیچ چیز و هیچ کس را یارای مقابله با ما نیست، نه تحریم و نه تهدید، ایستاده ایم تا ان شاء الله به یاری حق و با رهبریِ رهبری فرزانه - امام خامنه ای - این انقلاب را به صاحب اصلی اش تحویل دهیم و چه فرصتی از روز 22 بهمن بهتر؟!!!

پس ای هم وطن! ای منتظر!

وعدۀ دیدار ما: روز 22 بهمن، خیابان های سراسر کشور در مسیرهای راه پیمایی...

بیا تا فریاد بزنیم ما منتظران امام زمان (عج) پای انقلابمان، پای حرفی که سی و چهار سال پیش زده ایم با تمام توان ایستاده ایم...

ما منتظر آقا و مولایمان هستیم و ظهورش را نزدیک می بینیم که :

إنَّهُم یَرَونَهُ بعیدا و نَراهُ قریبا

الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 437 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:02

یا رسول الله ، یا صادق آل محمد  

  

۲۲ بهمن    

الله اکبر الله اکبر الله اکبر    

می آییم برای تودهنی زدن به تمام دشمنان داخلی و خارجی  

 انقلاب با خون و شکنجه پیروز شد  

     

  با خون و شیمیایی و شکنجه و ترور و سوختن حفظ شد 

 با ایستادگی در برابر اغتشاش و شکنجه و شهادت با سنگباران و قمه و اسلحه و زیرگرفتن با خودرو  و ... بیمه شد   

با شهادت و جهاد علمی بیمه تکمیلی شد  

 و اینک ثمره شهادت شهیدان برای ما : 22 بهمن 

 می آییم برای :   

  برای دفاع و یاری خامنه ای کبیر  

  برای عزت دین و آب و خاک   

 برای پاسخ به ندای هل من ناصر شهیدان 

برای پاسداشت ریه های شیمیایی و نفسهای به شماره افتاده 

  

     برای پاسداشت دست و پاهای قطع شده ای که زودتر از صاحبانشان پیش شهدا رفتند 

 

   برای پاسداشت چشمهایی که به دنیا بسته شد و به بهشت باز 

    

   برای پاسداشت نخاعهایی که قطع شدند تا بایستیم    

  

   برای نشاندن لبخندی بر لبان پدر شهید، برای شادی دل داغدار مادر شهید  

   

    برای آرام گرفتن مادران شهدای گمنام راه بصیرت 

 برای پایمال نشدن خون شهدای راه بصیرت که هنوز نمیدانیم چند نفر بودند و که بودند  

  

  برای التیام درد چشمها و دلهای رزمندگانی که شاهد سوختن های سه راه شهادت بوده اند    

   

برای پاسداشت پیشانیهایی که مهر قناسه گرفتند تا امروز  پیشانی هایمان بلند از عزت باشد  

  

   برای پاسداشت زبانی که تکلمش قطع شد تا ما شعار زبانش باشیم 

  

بقیه در ادامه مطلب ...

الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 481 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:02

 بيانات صريح و قاطعانه فرمانده معظم كل قوا در ديدار مسئولان نيروي هوايي

...مسئولان، اين بداخلاقي ها را كه در برخي عرصه ها و صحنه ها ديده شد كنار بگذارند و همچون ملت يكدل و مصمم و همزبان باشند...

من دیپلمات نیستم،من انقلابیم و حرف را صریح و صادقانه میگویم:

شما (آمریكاییها) اسلحه را مقابل ایران میگیرید و میخواهید مذاكره كنید،ملت ایران مقابل این چیزها مرعوب نخواهد شد.

شما به قول خودتان تحریم های فلج کننده می گذارید تا ملت را فلج کنید!

آیا این نشان دهنده حسن نیت است یا سوء نیت؟

پیشنهاد مذاکره وقتی معنا دارد که طرف حسن نیت خود را نشان دهد!


بيانات صريح و قاطعانه فرمانده معظم كل قوا در ديدار مسئولان نيروي هوايي:

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز(پنجشنبه) در ديدار فرماندهان، همافران و ديگر پرسنل نيروي هوايي ارتش، استمرار فشارهاي گوناگون و تهديدات 34 ساله امريكا را همزمان با سخنان مسئولان اين كشور درباره آمادگي براي مذاكره با ايران را نشان دهنده فقدان حسن نيت امريكايي ها دانستند و با اشاره به هوشياري و مرعوب نشدن ملت ايران در مقابل حركتهاي حيله گيرانه تأكيد كردند: ملت عزيز، بصير و پر استقامت ايران روز 22 بهمن متحد و كوبنده به ميدان مي آيد و در حركتي ملي و انقلابي، بار ديگر توطئه دشمن را براي جدا كردن مردم از نظام و انقلاب، ناكام مي سازد.

بقیه در ادامه مطلب ...

الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 404 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:02

در قیامت از فضای مجازی هم می پرسند

رسول خدا (صلي الله عليه و آله) : هر مومنی بمیرد و یک ورق کاغذ از او بماند که دانشی بر آن باشد آن ورقه روز قیامت میان او و دوزخ حائل و مانع شود و خدای تبارک و تعالی به هرحرفی که در آن کاغذ نوشته شهری در بهشت به او دهد که هفت برابر دنیا باشد.(امالی صدوق صفحه 37)

امروز وقتی که داشتم با یکی از دوستان صحبت می کردم، از لابه لای صحبتش یک نکته خوبی به ذهنم زد که گفتم برای شما دوستان علی الخصوص آنهایی که در فضای مجازی هستند جالب باشد.

و آن اینکه ما طبق آموزه های دینی که داریم و آنچه در آیات مبارکه قرآن به آن اشاره شده، خداوند تمام اعمال ما را ثبت می کند و همه را در پرونده اعمال ما درج خواهد کرد و در روز یوم الحساب هم به اعمال رسیدگی می کند.

در آن روز از همه اعمال ما از ما سوال می شود، یعنی همان کارهایی که ما انجام می دهیم و در روز از ما سر می زند، از این رو کار و فعالیت ما در فضای مجازی و نوشته های ما در این فضا و یا دیگر کارهای ما نیز در این فضا در پرونده اعمال ما ثبت خواهدشد.

و آن دنیا از ما بابت کارهای مجازی ما از ما سوال می شود، که ...

بقيه در ادامه مطلب ...

الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 516 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:02

فریادهای روح بر فراز تابوت 
 
رسول اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم فرمود: سوگند به آن کسی که جان محمّد (ص) در اختیار اوست، اگر شما موقعیت مرده را بنگرید و گفتارشان را بشنوید از تفکر درباره او غافل می شوید و درباره وضع خودتان گریه می کنید، تا آن وقت که جنازه میّت را بر می دارند و حمل می کنند

روح او بالای تابوتش قرار می گیرد و چنین فریاد می زند:

«ای بستگان من! ای فرزندان من! دنیا با شما بازی نکند، همان گونه که با من بازی کرد، اموال دنیا را از راه مشروع و غیر مشروع جمع کردم و سپس همه آن را برای شما گذاردم، پس عیش و لذّت آن مال برای دیگران است، و مکافات حساب و بازخواست و پیامدهای آن برای من می باشد.» 

«فَاحذَروُا مِثلَ حَلَّ بِی؛ پس بترسید و مراقبت کنید از مثل آنچه بر من وارد شده است»۱ که مبادا حال شما نیز مانند حال من گردد. 
منبع: 
۱. بحارالانوار، ج۶، ص۱۶۱. 
۲. عرفان و عبادت، ص۴۲۰
الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 462 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:02

سالروز آغاز ولایت و امامت و زعامت آخرین سحاب رحمت و یگانه ذریه ذخیره دودمان آل طاها، حضرت مهـدی مـوعـود (عج) بر منتظران و چشم انتظــاران ظهــورش 
تبریك و تهنیت باد.

يا مهدي ادركني

نگاهمان به آسمان و دلمان باراني است
وتنها تلنگري از جنس ياد تو کافي است
براي جاري شدن اشکهاي دلتنگيمان
آري هواي دلمان باراني است بس که
غريبيم با قربت هاي امروزمان...آقا
آينه هاي دلمان صاف نيست. مولاجان
ديريست دور را نزديک و نزديک ها را
دور مي انگاريم...
برايمان دعا کنيد
دغدغه هاي امروزمان عجيب است
داشته هايمان را آرزوي نبودنش
و نيست را آرزوي حضورش تمناي ماست
 

امروز بیا تجدید عهد کنیم با آقا و مولایمان ...

بیا قول بدهیم از امروز حداقل کاری نکنیم که در ظهورشان تأخیر بیندازیم!

بیا بگوییم: آقا شرمنده ایم هزار و صد و هفتاد و چند سال از امامت شما می گذرد و مایی که باید حرکت کنیم نشسته ایم و ...

چه بد عادت کردیم به نبودنت آقا، چگونه زندگی می کنیم بدون شما؟!! چرا فکر می کنیم همه چیز سرجای خودش است؟ به عظمت و جلال خداوند سوگند که این عالم یک چیزش کم است...

و شما ای دوست، ای همراه بیا باور کنیم این عالم بدون آقا بهشت شود، عین جهنم است، این عالم آقایش کم است.

به قول بزرگی: این جشن ها برای من آقا نمی شود....

به امید روزی که با خود آقا و در دوران حکومتشان آغاز امامت و ولایتشان را جشن بگیریم، به امید ظهور که ما آن را نزدیک می بینیم  که :

 « إنَّهُم یَرَونَهُ بَعیدا وَ نَراهُ قَریبا....»
 

به بهانه روز نهم ربیع الاول به این پرداختم که ببینم:

1-آیا این روز جشن به امامت رسیدن امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف است یا نه؟
2- ذکر روایت ابن اسحاق  قمی حول عید بودن این روز.
3-آیا عمربن خطاب در ذی الحجه مرده یا نهم ربیع الاول؟


حضرت آیت الله العظمی سید صادق شیرازی فرمودند:
امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام به صحابی جلیل القدر حذیفه فرمودند:«یا حذیفة، هذا یوم الاستراحة، ویوم تنفیس الهم والکرب، والغدیر الثانی ... ای حذیفه، امروز روز رفع سختی و دشواری، روز زدودن اندوه و پریشانی و روز غدیر دوم است. بحارالانوار، ج 95، ص 354.
قرار دادن روز نهم ماه ربیع الاول به عنوان غدیر ثانی در کنار روز هیجدهم ماه ذی الحجه روز عید غدیر، در واقع دو بال و دو بازوی اعتقادی اسلام، یعنی اصل تولی و اصل تبری را تشکیل می دهد و این بدان معناست که غدیر اول و غدیر ثانی به عنوان تولی و تبری مکمل یکدیگر هستند و هیچ یک از دیگری جدا نیست.
بقيه در ادامه مطلب ...
الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 442 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:02

اللهم عجل لوليك الفرج

داغ امام عسـکری دلـهـا شکستـه / در ماتم بابای خود مهدی نشسته

گرد مصیبت چهره ی عالم گرفته / زهرا ز داغ لاله اش ماتم گرفته . . .

مراقبه‌کننده باید در روز شهادت امام عسکری(ع) به هر نحو که می‌تواند حضرت را زیارت کرده و آن را به امام زمان(عج) تسلیت گوید و خیرات و برکاتی که از آن ناحیه ولی‌عصر(عج) بر مردمان خواهد رسید را متذکر شود.

میرزا جواد‌آقا ملکی تبریزی در کتاب ارزشمند «المراقبات» درباره سلوک و منش انسان در روزهای هشتم و نهم ربیع‌الاول آورده است:
 
در روایت وارد شده است که شهادت امام ابی محمد حسن عسکری علیه‌السلام، در روز هشتم ربیع‌الاول روی داده است. در این خصوص برای مراقبه کننده شایسته است که در این روز محزون و اندوهگین باشد، به ویژه از این روی که صاحب مصیبت در این روز، حجت عصر و امام زمان، حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف است.
 
پس با هر آنچه به نظرش می‌آید، آن حضرت را زیارت نموده و هر طور که مناسب می‌داند به امام زمان(ع) تعزیت و تسلیت گوید.
 
آنگاه به میمنت امامت آن امام همام(ع) به درگاه خداوند متعال شکرگذاری کند، و از غیبت آن امام و دوری‌اش اظهار تأثر کرده و عصر ظهور و فوایدی که از آن امر بر دین عاید خواهد شد و انوار و خیرات و برکاتی که از آن ناحیه بر مردمان خواهد رسید، متذکر شود.
 
اما روز نهم ربیع‌الاول ...
بقيه در ادامه مطلب ...
الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 450 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت: 18:02